გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი, პირადი ნომერი: შორენა გოგოლაძე 04001001106
საგანი: ხელოვნება
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი / II კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
17 - სსმ
მოსწავლე არ არის
გაკვეთილის თემა: ფერადი სამყარო
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეს განუვითარდეს
ფანტაზიისა და წარმოსახვის უნარი, კომპოზიციური განაწილების უნარი, შეძლოს ნახატში
ფერით განწყობის გადმოცემა,შეძლოს ნახატზე გაკვირვებით ანალიზი ( ფერების მიხედვით
).
ე.ს.გ.II.3. მოსწავლე
აკვირდება გარემოში სხვადასხვა ფერს და ფორმას და შეუძლია დაკვირვების შედეგის ასახვა
ნამუშევარში.
ე.ს.გ.II.13. მოსწავლეს
შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი ყოველდღიურ ცხოვრებასა და საკუთარ
გამოცდილებასთან.
ე.ს.გ.II.4. მოსწავლეს შეუძლია ნამუშევრების შექმნა შთაბეჭდილებებისა
და წარმოსახვის მეშვეობით.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
მივესალმები,
მოსწავლეებს
გავაცნობ გაკვეთილის თემას, გაკვეთილის
მიზანს და შეფასების რუბრიკებს, განწყობის შესაქმნელად წავახალისებ
|
მთელ
კლასი
|
გაკ.
მიზანი, ე.ს.გ. სტანდარტი, გრძელვადიანი მიზნები.
შეფასების
რუბრიკები, ფერადი ფანქრები.
|
5წთ.
|
|
2
|
გამოვიკითხავ წინა ცოდნას:
1.ფერები
იყოფა ჯგუფებად ესენია....
2.
ჩამოვთვალოთ ძირითადი და შედგენილი ფერები
3.
ცისარტყელას ფერებია.... მოსწავლეები ჩამოთვლიან თამნიმდევრობით
4.მოსწავლეების
დახმარებით დაფაზე ვაკეთებ ძირითადი და შედგენილი ფერების დიაგრამას
5.
მოსწავლეები ჩამოთვლიან ცივ და თბილ ფერებს
და დაფასთან შეავსებენ შესაბამისობის პლაკატს, სადაც ფიგურები უნდა დააკავშირონ მზესთან
ან ღრუბელთან
6.
შეფასება განვლილი მასალის
|
გონებრივი იერიში
გონებრივი
იერიში
გონებრივი
იერიში
გონებრივი
იერიში
განმავითარებელი
შეფასება
|
მთელ
კლასი
მთელი
კლასი
|
დაფა,
ფერადი ცარცი,
ფორმატი,
მარკერი
|
8წთ.
|
3
|
მასწავლებელი აჩვენებს
ვიდეორგოლს
მოსწავლეები
ნახავენ საბავშვო ორი ფილმიდან სიუჟეტებს: ერთი იქნება ცივი ფერებით წარმოდგენილი
და სიცივის შთაბეჭდილებით, ფრაგმენტი საბავშვო ანიმაციური ფილმიდან (ყინულის დედოფალი) ხოლო მეორე თბილი ფერებით და მზიანი ამინდის შთაბეჭდილებით,( საბავშვო სიმღერა, კლიპი, ,,ცისარტყელა". ისინი ფერების და ემოციის მიხედვით გამოიცნობენ
და იმსჯელებენ თითოეული ვიდეორგოლის შთაბეჭდილებაზე,
გააანალიზებენ და გადმოსცემენ საკუთარ ემოციებს, მოსაზრებებს .
|
გონებრივი
იერიში
|
მთელ
კლასი
|
კომპიუტერი,
პროექტორი, სლაიდ-შოუ
|
10წთ
|
4
5 6 |
განმტკიცება:
მოსწავლეებს
ვაძლევ დავალებას სადაც უნდა გამოიყენონ ცივი და თბილი ფერები. ფორმატზე კომპოზიციურად
უნდა გაანაწილონ მათთვის სასურველი ზღაპრის
გმირები, ერთი კეთილი პერსონაჟი და ერთი ბოროტი. მაგ: ფერია, ფიფქია, ბოროტი ჯადოქარი, მალვინა,
წითელქუდა და სხვ.
დასრულებულ ნამუშევრებს დაფაზე გავაკრავ , თან გავაკეთებ განმავითარებელ შეფასებებს
შეჯამება:
მასწავლებელი
ახსენებს მოსწავლეებს გაკვეთილის მიზანს და მოსწავლეები აკეთებენ გაკვეთილის ანალიზს
შეფასება:
მასწავლებელი იყენებს ძირითად ფერებს მოსწავლეების
თვითშეფასებისთვის, ინდივიდუალურად, ასევე მასწავლებელი აკთებს განმავითარებელ შეფასებას
მაგ: ჩართულობის და აქტიურობის
|
პრაქტიკული
სამუშაო
გონებრივი
იერიში
თვითშეფასება,
განმავითარებელი შეფასება,
|
ინდივიდუალური
მთელი
კლასი
მთელი
კლასი, ინდივიდუალურად
|
ფორმატები,
ფერადი ფანქრები, ფლომასტერები, მარკერები, საშლელი
შეფასების
რუბრიკები
|
20წთ.
2წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: შედეგი მიღწეულია,
თუ მოსწავლემ შეძლო ფორმატზე ფერების კომპოზიციური განაწილება, ფერით განწყობის გადმოცემა,
მსჯელობა, ანალიზი, გამოუმუშავდა ფანტაზიისა
და წარმოსახვის უნარი.
შეფასება:
განმავითარებელი
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები ან/და რუბრიკები
თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
ხელმოწერა:
No comments:
Post a Comment